Voedingsschema’s

Zoveel mensen, zoveel wensen.

De één wil afvallen, de ander wil juist aankomen, en weer een ander wil zijn of haar sportprestatie verbeteren. Daarnaast heb je nog met het aspect te maken dat ieder persoon anders is, en daarom verschillend op een veranderd voedingspatroon reageert. Al eet je exact hetzelfde als jouw trainingsmaatje, buurman of collega, dat wil nog niet zeggen dat dat hetzelfde resultaat oplevert.

Om die redenen bestaat er ook niet zoiets als een standaard voedingsschema.

Het is daarom belangrijk dat je eerst voor jezelf duidelijk hebt welk doel je wilt bereiken, en wat je gaat doen om dat doel te bereiken, naast het aanpassen van jouw huidige voedingspatroon. Pas als je dat helder hebt, kan je met de volgende stappen aan de slag. En dan nóg blijft het uitproberen om erachter te komen wat voor jou werkt om jouw doel te bereiken.

Tenslotte wil je toch een blijvend voldaan resultaat, zonder het jojo-effect van diverse dieet-programma’s? Consistentie en doorzettingsvermogen is hierbij essentieel, en meestal gaat dat niet vanzelf.
Wil je daar hulp bij, dan kan je contact met mij opnemen.
We gaan dan jouw huidige voedingspatroon onder de loep nemen, en passen het samen beetje bij beetje aan: het gaat er uiteindelijk toch om dat het voor jou vol te houden is, en jij daarmee een realistisch resultaat behaalt!

pt-reyou

wat kan je verwachten

Voedings schema

Eventueel tekst ter verduidelijking

cardio training

Eventueel tekst ter verduidelijking

lifting sessions

Eventueel tekst ter verduidelijking

cossfit training

Eventueel tekst ter verduidelijking

personal weights

Eventueel tekst ter verduidelijking

training tools

Eventueel tekst ter verduidelijking
Scroll naar boven