Small Group HIIT

HIIT staat voor High Intensity Interval Training. Het idee van een HIIT-workout is – zoals de naam al zegt – dat je intervallen van hoge intensiteit afwisselt met korte periodes van rust. In de Small Group HIIT richt je je op een full body workout in maximaal een half uur. De groep bestaat uit maximaal 10 personen. Hierdoor zorg ik ervoor dat ik je de aandacht en begeleiding kan geven die je nodig hebt.
HIIT is bewezen de beste en meest effectieve manier om fit te worden. Het unieke van de Small Group HIIT bij Reyou is dat ik een workout samenstel waarin body weight en free weight gecombineerd worden. Je zult tijdens de HIIT op fitnesstoestellen trainen en daarnaast ook oefeningen doen waarin je eigen body weight/strength gebruikt wordt. Zo is de HIIT volledig op jouw niveau aan te passen!

Small Group Buddy Strength
De Small Group Buddy Strength-training is een goed vervolg op de HIIT. Dit is een ideale manier om, onder begeleiding en motivatie van een trainer, bekend te raken met krachttraining en het gebruik van de krachttoestellen. Samen met jouw “buddy” doe je 5 rondes van 3×2 oefeningen. Elke oefening voer je 50 seconden uit. Tussen de rondes zit een rust van 15 seconden. Het effect van supersets is dat je je spieren vermoeit, doordat je dezelfde oefening snel herhaalt. Een superset kan zijn: • 2 oefeningen voor tegengestelde spiergroepen (bv. biceps en triceps) • 2 oefeningen voor dezelfde spiergroep • 2 oefeningen voor 2 totaal verschillende spiergroepen (bv. benen en borst) Deze training is voornamelijk gericht op spieropbouw en spieruithoudingsvermogen. Bij deze training geniet het de voorkeur om met een “buddy” te trainen die hetzelfde level heeft: dit is uiteraard geen must
Scroll naar boven